Home Producten Selecteer op soort Mousserend Henkell Sekt Rosé 200 ml
Henkell Sekt Rosé 200 ml

De flesjes gaan per 3 in een verpakking!

Deze rosé Sekt kenmerkt zich door zijn hele fijne pareling, zijn heerlijke geur van voornamelijk abrikoos maar bovenal door zijn subtiele en verfijnde smaak. De smaak wil ik omschrijven als droog maar met veel rood fruit. Elegantie ten top! Laat u ook verrassen door dit heerlijke zomerse drankje!

Informatie Henkell:

Van de wijnhandel...
Aan het begin van het bewogen succesverhaal van de huidige onderneming Henkell & Co stond een kleine wijnhandel in Mainz, die in 1832 door Adam Henkell (1801 – 1866) was opgericht.

...tot een internationale onderneming ...
Nadat Henkell vanaf 1856 met de productie van sekt het fundament had gelegd, lukte het zijn kleinzoon Otto (1869 – 1929) aan het eind van de 19e eeuw de doorbraak op de nationale en internationale markt te maken door de introductie van het merkartikel Henkell Trocken. Deze Otto Henkell-I, de kleinzoon van de oprichter Adam Henkell, ontdekte en exploiteerde als eerste familielid de mogelijkheden van reclame voor Henkell Trocken. In 1894 stelde hij 3000 mark als het eerste "reclamebudget" ter beschikking en investeerde dat in reclameacties. Met veel succes. 10 jaar later werden reeds indrukwekkende sommen voor reclame uitgegeven. Fantasierijke beeldmotieven van een hoog artistiek niveau zorgden voor een toenemende bekendheid en maakten van Henkell Trocken een echt merkartikel. Exploitatie en optimalisering van het merk speelden en spelen bij Henkell altijd al een belangrijke rol.

...tot één van de grootste sektfabrikanten van Duitsland…
Henkell Trocken expandeerde en groeide uit tot één van de grootst gerenommeerde merken. Aan het begin van de vorige eeuw werd het door de snelle groei onvermijdelijk een nieuwe hoofdvestiging te vinden. De tot dan toe bijna onbekende architect Paul Bonatz bouwde het “Henkellsfeld” in opdracht van Henkell tussen 1907 en 1909 in Wiesbaden-Biebrich, een uniek bouwwerk in classicistische stijl.

...naar het toonbeeld voor Duitse sekt...
Het bedrijfsgebouw gedeeltelijk vernield, de sektmarkt ineengestort – dat was de treurige toestandsbeschrijving na de tweede wereldoorlog. Desondanks lukte het Otto Henkell II, die in deze tijd de zakelijke leiding overnam, niet alleen het bedrijf weer nieuw leven in te blazen, maar bovendien ook het merk Henkell Trocken tot een begrip van Duitse sekt te maken.

...tot het populairste en bekendste merk.
Eén van de grootste en modernste sektfabrikanten van Duitsland. Eén van de meest gerenommeerde sektfabrikanten ter wereld. Dat zijn de kenmerken waarmee Henkell tegenwoordig kan worden beschreven. Volgens het Emnid instituut is Henkell Trocken de bekendste en populairste sekt van Duitsland. Geen wonder dus, dat alleen van dit grootste Duitse sekt-exportmerk wereldwijd meer dan 20 mln. flessen per jaar worden verkocht. In het begin van de jaren dertig werd ook het begrip ‘Piccolo’ als merk geregistreerd, wat tot op heden alleen voor de 0,2 l-flesjes van Henkell Trocken mag worden gebruikt. Desondanks is het begrip in de volksmond tot synoniem voor een flesje sekt geworden.


Beweeg je muis over de afbeelding of klik om te vergoten


Henkell Sekt Rosé 200 ml
PDFPrintE-mail


De flesjes gaan per 3 in een verpakking!

Deze rosé Sekt kenmerkt zich door zijn hele fijne pareling, zijn heerlijke geur van voornamelijk abrikoos maar bovenal door zijn subtiele en verfijnde smaak. De smaak wil ik omschrijven als droog maar met veel rood fruit. Elegantie ten top! Laat u ook verrassen door dit heerlijke zomerse drankje!

Informatie Henkell:

Van de wijnhandel...
Aan het begin van het bewogen succesverhaal van de huidige onderneming Henkell & Co stond een kleine wijnhandel in Mainz, die in 1832 door Adam Henkell (1801 – 1866) was opgericht.

...tot een internationale onderneming ...
Nadat Henkell vanaf 1856 met de productie van sekt het fundament had gelegd, lukte het zijn kleinzoon Otto (1869 – 1929) aan het eind van de 19e eeuw de doorbraak op de nationale en internationale markt te maken door de introductie van het merkartikel Henkell Trocken. Deze Otto Henkell-I, de kleinzoon van de oprichter Adam Henkell, ontdekte en exploiteerde als eerste familielid de mogelijkheden van reclame voor Henkell Trocken. In 1894 stelde hij 3000 mark als het eerste "reclamebudget" ter beschikking en investeerde dat in reclameacties. Met veel succes. 10 jaar later werden reeds indrukwekkende sommen voor reclame uitgegeven. Fantasierijke beeldmotieven van een hoog artistiek niveau zorgden voor een toenemende bekendheid en maakten van Henkell Trocken een echt merkartikel. Exploitatie en optimalisering van het merk speelden en spelen bij Henkell altijd al een belangrijke rol.

...tot één van de grootste sektfabrikanten van Duitsland…
Henkell Trocken expandeerde en groeide uit tot één van de grootst gerenommeerde merken. Aan het begin van de vorige eeuw werd het door de snelle groei onvermijdelijk een nieuwe hoofdvestiging te vinden. De tot dan toe bijna onbekende architect Paul Bonatz bouwde het “Henkellsfeld” in opdracht van Henkell tussen 1907 en 1909 in Wiesbaden-Biebrich, een uniek bouwwerk in classicistische stijl.

...naar het toonbeeld voor Duitse sekt...
Het bedrijfsgebouw gedeeltelijk vernield, de sektmarkt ineengestort – dat was de treurige toestandsbeschrijving na de tweede wereldoorlog. Desondanks lukte het Otto Henkell II, die in deze tijd de zakelijke leiding overnam, niet alleen het bedrijf weer nieuw leven in te blazen, maar bovendien ook het merk Henkell Trocken tot een begrip van Duitse sekt te maken.

...tot het populairste en bekendste merk.
Eén van de grootste en modernste sektfabrikanten van Duitsland. Eén van de meest gerenommeerde sektfabrikanten ter wereld. Dat zijn de kenmerken waarmee Henkell tegenwoordig kan worden beschreven. Volgens het Emnid instituut is Henkell Trocken de bekendste en populairste sekt van Duitsland. Geen wonder dus, dat alleen van dit grootste Duitse sekt-exportmerk wereldwijd meer dan 20 mln. flessen per jaar worden verkocht. In het begin van de jaren dertig werd ook het begrip ‘Piccolo’ als merk geregistreerd, wat tot op heden alleen voor de 0,2 l-flesjes van Henkell Trocken mag worden gebruikt. Desondanks is het begrip in de volksmond tot synoniem voor een flesje sekt geworden.


Stel een vraag over dit product
Prijs:
€2.99 (incl. 21 % btw)

:

Offerte


Offerte aanvragen wijnflesje.nl

Betaalmethodes wijnflesje.nl